|
4/2/2003 11:13
|
תמי
|
מאת:
|
|
אסנת תודה,
|
כותרת:
|
יו, לשתינו יש מיה וכמעט באותו גיל... אני יודעת שיהיה בסדר ומבינה בהגיון הנפלא כמה היא אוהבת אותם והם אותה וכמה כייף הם יעשו יחד... אבל הרגש. אוף. ועכשיו היא גם לא מרגישה טוב. אם זה לא יעבור? אני כל כך מאמינה שילדה חולה זקוקה לאמא שלה. אני אנטוש? קשה! תודה על התמיכה... עוזר לשמוע על נסיונם הטוב של אחרים. תמי.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|