|
4/2/2003 11:25
|
אסנת ש.
|
מאת:
|
|
תמי יהיה בסדר!!
|
כותרת:
|
אם מיה באמת מפתחת משהו לא הייתי נוסעת, אבל אם זו הקאה חד פעמית לא הייתי מתרגשת, אנחנו מגדלים "בולמית" קטנה בבית, הקאות כבר לא סופרים אצלנו... תתרכזי בך ובאיש שלך ותעשי חיים!! את לא משאירה אותה עם אנשים זרים, אלו הסבים שלה שהיא מכירה ואוהבת. מגיע גם לך קצת חופש, תפסיקי לייסר את עצמך... והכי חשוב - שתרגיש טוב ודרך אגב, זכרון יעקב מדהימה, קצת כמו אירופה... אסנת
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|