|
4/2/2003 12:31
|
שרון-ש
|
מאת:
|
|
תמי אהובתי,
|
כותרת:
|
אויש. אני כל כך מבינה אותך שאין לך מושג אפילו. כאילו אני כתבתי את ההודעה. מוטי מת שניסע לסופשבוע בלי הקטנה המתוקה שלנו, ואני פשוט לא מסכימה. אצלי יותר פשוט לא להסכים :-) אין סבתות באיזור (וטוב שכך?... ) בכל אופן, אני ב-ט-ו-ח-ה שמיה תהיה בסדר גמור ומעבר לזה עם הסבים והסבתות שהיא מכירה מצויין, אוהבת, מקבלת מהם אהבה וחום וחיבוקים וכיף. הם ידאגו לה באותה מידה שאת דואגת לה (אולי לא באותו אופן, אבל זה לא הנושא).
בקיצור - סעי ותנסי להינות כמיטב יכולתך. מזל שאתם נוסעים לסוף שבוע, כך שאת היום הראשון תבלי בבכי, ובשני תתרגלי ותהני (קצת?)
תעשו חיים יקרה שלי.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|