פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
4/2/2003 12:56 גילי אבישי מאת:
OT לנעה כותרת:
בקשר לקורס,מתחיל עוד שבועיים,דהינו השבוע השלישי של פברואר ואם אני הבנתי אותך נכון בזמנו אז תתקשרי אלי,אם טעיתי ראי הודעה זו כמבוטלת, גילי

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
3/2/2003  21:24 הייתה לי אותה הבעיה - שרה
3/2/2003  21:30 חברה שלי ניסתה, והצליחה - אמא הותיקה
3/2/2003  23:17 זהר יקירתינו (שנופשת כרגע באילת) נלחמה בעוז בפיטמותיה השטוחות והצליחה להניק (עד עצם היום הזה) - ליאת
4/2/2003  00:08 אז איפה מוצאים את הקוסמות/יועצות הנקה - נועה
4/2/2003  07:24 נועה (ל"ת) - דיאנה
4/2/2003  07:27 נועה, בירושלים מצבך מצויין - דיאנה
4/2/2003  08:15 ליאתי- תיקון טעות- הפטמות של זהרי לא שטוחות, זה יואב שלא הצליח לינוק, ומכא ןנובע, שחוסר הצלחה פעם אחת לא בהכרח אומר חוסר הצלחה פעם שניה - לירון
4/2/2003  08:39 בתיה דיויס 02-5325382, ד"ר דינה צימרמן, 9790420 08- - איימי
4/2/2003  08:41 ממליצה לעשות מפגש הכנה להנקה אצל בתיה דיויס. היא מאוד מקצועית ומנוסה! (ל"ת) - איימי
4/2/2003  12:12 דינה צימרמן אינה עובדת בירושלים יותר! אבל דבי קלי כן והיא מקסימה! ואין כמו בתיה!!! (ל"ת) - גילי אבישי
4/2/2003  20:58 מומלץ להשתמש עוד בהריון. יש קונכיות מוצלחות של חברת מדלה MEDELA, ניתן להשיג גם בשילב, כמדומני פחות ממאה ש"ח לזוג. (ל"ת) - מירב.ל
5/2/2003  21:43 אה.... זו אני שדובר כה רבות בפטמותיה. השטוחות, בטח שטוחות... - זהר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש