מזדהה איתך לחלןטין... אולי ננסה במקביל שיטות לתת בקבוק? לי בקבוק ביום של חלב שאוב יפתור גם את בעיית "הבית סוגר עלי". מוצץ היא גם לא לוקחת. וליב? שחר ממש סולדת ממוצצי ומאיימת להקיא בגללו, נראה לי שהיא יודעת בדיוק מה היא רוצה או יותר נכון מה היא לא רוצה... כבר התיאשתי מלשאוב כי זה הולך לפח... מה ניסית עם הבקבוק עד כה?
|
תוכן התגובה:
|