פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
4/2/2003 13:42 ורד2 מאת:
למעיין כותרת:
מזדהה איתך לחלןטין...
אולי ננסה במקביל שיטות לתת בקבוק?
לי בקבוק ביום של חלב שאוב יפתור גם את בעיית "הבית סוגר עלי".
מוצץ היא גם לא לוקחת. וליב? שחר ממש סולדת ממוצצי ומאיימת להקיא בגללו, נראה לי שהיא יודעת בדיוק מה היא רוצה או יותר נכון מה היא לא רוצה...
כבר התיאשתי מלשאוב כי זה הולך לפח...
מה ניסית עם הבקבוק עד כה?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
4/2/2003  12:18 על לא דבר! - אורית גודקאר
4/2/2003  12:33 לאורית גודקאר (אם מפרשים את שם המשפחה = אלוהים שומר) - מעיין של ליב
4/2/2003  14:00 אז זהו ורד אנחנו באותו הבוץ לא בקבוק ומוצץ רק אם היא עייפה בתוך המנשא - מעיין של ליב
4/2/2003  16:01 אני דווקא פירשתי- good care (ל"ת) - תמי
4/2/2003  16:27 גם אני בבוץ הזה... - קרן
4/2/2003  17:02 בעניין מוצץ - מאיה של אופק ומעוף
4/2/2003  17:21 למעיין - ורד2
4/2/2003  17:37 ב... - מעיין של ליב
5/2/2003  10:43 ניידות - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
5/2/2003  10:45 ומשמעות השם - אורית גודקאר
6/2/2003  22:32 לקרן - מעיין של ליב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש