פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
4/2/2003 10:16 אבאטר מאת:
*** נדחף עם בקשת המלצה לפעוטון בהרצליה *** כותרת:
נדב היום בן חצי שנה – מזל טוב לנו! כיום נדב נהנה מחברתה של מטפלת מאד נעימה, עדינה והכי חשוב אוהבת. אנחנו מתכננים להעביר את שרביט הטיפול בנסיך לפעוטון בספטמבר הקרוב (גיל שנה וחודש) . חשבנו לרשום אותו למעון בגליל-ים אך אתמול הסתבר לנו שההרשמה הסתיימה (5 ילדים) ושיש עוד 35 משפחות ברשימת ההמתנה. פשוט מזעזע!!!

אי לכך אני פונה אל ההרצליניות שביניכן בבקשה להמלצות על פעוטון חם שיטפל בילדנו באהבה רבה רבה באזור הרצליה הירוקה או בכל אזור אחר בסביבה .

תודה,
אבינדב

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
4/2/2003  11:52 אבאטר - ומה אתם עושים עם המטפלת? - טנגה
4/2/2003  23:24 נדחפת גם: האם מישהי יודעת על מילדות פרטיות ובתי חולים שמסכימים לכך באזור הצפון? (ל"ת) - ליאתיתי
5/2/2003  09:08 אביגיל מומלצת בחום - מירב קריספיל
5/2/2003  21:36 דניאלה אם עוד תחזרי לכאן - ילדתי עם אביגיל - זהר
5/2/2003  23:07 אבאטר, יש לי המלצה חמה בשבילכם. אתם מוזמנים להתקשר אלי: 09-9505079 (ל"ת) - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש