נדב היום בן חצי שנה – מזל טוב לנו! כיום נדב נהנה מחברתה של מטפלת מאד נעימה, עדינה והכי חשוב אוהבת. אנחנו מתכננים להעביר את שרביט הטיפול בנסיך לפעוטון בספטמבר הקרוב (גיל שנה וחודש) . חשבנו לרשום אותו למעון בגליל-ים אך אתמול הסתבר לנו שההרשמה הסתיימה (5 ילדים) ושיש עוד 35 משפחות ברשימת ההמתנה. פשוט מזעזע!!!
אי לכך אני פונה אל ההרצליניות שביניכן בבקשה להמלצות על פעוטון חם שיטפל בילדנו באהבה רבה רבה באזור הרצליה הירוקה או בכל אזור אחר בסביבה .
תודה, אבינדב
|
תוכן התגובה:
|