כן זו אני ותודה על החומר ששלחת לי , עוד אתמול הייתי בדרך לרופא אך חזרתי בגלל מזג האויר אז עכשיו אני שוב בדרך מקווה לטוב אגב שאלתי על המונגיומה כי זו תופעה שרופאה אחרת ברשת בפורום רופאים אמרה לי אז לפחות טיפה נרגעתי כי החומר ששלחת לי מאוד מבהיל, בכל אופן אני בדרך לרופא ואני אדווח בהמשך מירב
|
תוכן התגובה:
|