פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
5/2/2003 04:46 איריס הדס מאת:
אחת הבנות שלי נולדה עם המנגיומה במעלה הירך כותרת:
זה נראה אצלינו ממש כמו תות: נפוח ובעל פני שטח מחוספסים. גם לנו הובטח שעד גיל 5 זה נעלם. אז בואי נאמר שבגיל 5 עוד ניתן היה להבחין בה, אבל בסביבות גיל 6.5-7 ההמנגיומה נעלמה לחלוטין. ישנו סימן עדין ביותר, שנראה כמו עור טיפונת מקומט, אבל מי שלא יודע שהיתה שם המנגיומה ממש לא יוכל להבחין בזה.
מה שכן, גם אני מצטרפת להמלצה לא להסתמך על אבחנה דרך הרשת, ולגשת לרופא עור שיאבחן במה מדובר.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
4/2/2003  12:33 הנה אתרים ותמונות על המנגיומה - סיגל אודם
4/2/2003  12:40 לסיגל אודם - מירב
4/2/2003  13:55 פני לד"ר לפידות בבי"ח השרון, מחלקת עור ולייזר. מס' 1 בארץ ויוכל לבחון את המקרה ספציפי. לא לשכוח הפניה וט' 17 (ל"ת) - iris
4/2/2003  15:45 מירב, האם את זו ששאלת רק אתמול על "כתם מוזר בצבע אדום על היד"? - ענת ב
4/2/2003  16:05 למיכל - מירב
4/2/2003  16:09 עדיף להיבהל ולגלות שזה כלום מאשר להכחיש ולגלות שיש דברים בגו - מ נ ס י ו ן ! (ל"ת) - ענת ב
4/2/2003  16:57 יודעת בדיוק מה זו המגיומה תותית - מאיה של אופק ומעוף
4/2/2003  18:21 נולדתי עם כזו והנה אני בסדר! - עינת האחרת
17/2/2004  15:09 המנגיומה - איילת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש