זה נראה אצלינו ממש כמו תות: נפוח ובעל פני שטח מחוספסים. גם לנו הובטח שעד גיל 5 זה נעלם. אז בואי נאמר שבגיל 5 עוד ניתן היה להבחין בה, אבל בסביבות גיל 6.5-7 ההמנגיומה נעלמה לחלוטין. ישנו סימן עדין ביותר, שנראה כמו עור טיפונת מקומט, אבל מי שלא יודע שהיתה שם המנגיומה ממש לא יוכל להבחין בזה. מה שכן, גם אני מצטרפת להמלצה לא להסתמך על אבחנה דרך הרשת, ולגשת לרופא עור שיאבחן במה מדובר.
|
תוכן התגובה:
|