פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/2/2003 10:29 Hilla מאת:
למה אסור שהתינוק יתרומם לבד לישיבה ממצב אלכסוני? כותרת:

בעבר נכתב שצריך למנוע מהתינוק להתישב לבד ממצב אלכסוני בעגלה (או בסלקל-בטיחות/ טרמפולינה/על הידיים וכ"ו). למה? אם הוא עושה את זה לבד על ידי שרירי הבטן שלו, ויושב רק כמה שהוא יכול, וכשהוא מתעייף הוא תמיד יכול להשען אחורה בחזרה. הסביבה בטוחה ומרופדת.
אז למה לא?





תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/2/2003  10:46 ומה עם הנדנדה של גרקו - גם כשהיא במצב 'שכיבה' זב נראה יושב.זה בריא? (ל"ת) - שרי 2
6/2/2003  12:50 Hilla אז ככה... - רוזי
6/2/2003  13:46 נדחפת עם שאלה על זחילה (יותר נכון - אי זחילה) - מכי
6/2/2003  21:55 רוזי. תודה אבל זה לא זה - ישבנית
6/2/2003  22:01 למה באמת לא להושיב לפני הזמן - ענתי
6/2/2003  22:07 רוזי - ענתי
6/2/2003  23:39 ענתי, תודה על התשובה - נשמע לי הגיוני בהחלט למרות שאין לי מושג איך אני יכולה למנוע ממנו להתישב בטיולון (ל"ת) - רוזי
7/2/2003  05:44 אני מסכימה עם ענתי + תשובה למכי - יהודית שריג, פיזיו'
9/2/2003  09:47 תודה, יהודית. ננסה. (ל"ת) - מכי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש