פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/2/2003 13:46 מכי מאת:
נדחפת עם שאלה על זחילה (יותר נכון - אי זחילה) כותרת:
הקטנה בת 7.5 חודשים, ועדיין לא זוחלת. היא מתהפכת היטב לשני הכיוונים, זוחלת לאחור, מסתובבת סביב עצמה בעזרת הידיים כשהיא על הבטן ("ציר פופיק"), מתנדנדת פה ושם על 6, ואפילו עושה לפעמים שכיבות סמיכה (כשהיא כבר עצבנית מזה שהיא לא מצליחה להתקדם). היא גם יושבת, אבל לא מתיישבת בעצמה.
אני יודעת שמתישהו תגיע גם הזחילה (כל הסימנים המוקדמים כבר שם), אבל הבעייה היא שהיא ממש לא אוהבת להיות על הבטן. אז נכון שאומרים שאסור להושיב לפני שמתיישבים, אבל מה אני אמורה לעשות - לתת לה לבכות? אחרי שהיא כמה דקות על הבטן היא עוברת למצב אוירון (ידיים פשוטות לצדדים באוויר) ובוכה, ואז - אי אפשר לעמוד בפניה..
למישהי יש אולי איזה טיפ איך לחבב עליה את השהיה על הבטן?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/2/2003  10:29 למה אסור שהתינוק יתרומם לבד לישיבה ממצב אלכסוני? - Hilla
6/2/2003  10:46 ומה עם הנדנדה של גרקו - גם כשהיא במצב 'שכיבה' זב נראה יושב.זה בריא? (ל"ת) - שרי 2
6/2/2003  12:50 Hilla אז ככה... - רוזי
6/2/2003  21:55 רוזי. תודה אבל זה לא זה - ישבנית
6/2/2003  22:01 למה באמת לא להושיב לפני הזמן - ענתי
6/2/2003  22:07 רוזי - ענתי
6/2/2003  23:39 ענתי, תודה על התשובה - נשמע לי הגיוני בהחלט למרות שאין לי מושג איך אני יכולה למנוע ממנו להתישב בטיולון (ל"ת) - רוזי
7/2/2003  05:44 אני מסכימה עם ענתי + תשובה למכי - יהודית שריג, פיזיו'
9/2/2003  09:47 תודה, יהודית. ננסה. (ל"ת) - מכי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש