הקטנה בת 7.5 חודשים, ועדיין לא זוחלת. היא מתהפכת היטב לשני הכיוונים, זוחלת לאחור, מסתובבת סביב עצמה בעזרת הידיים כשהיא על הבטן ("ציר פופיק"), מתנדנדת פה ושם על 6, ואפילו עושה לפעמים שכיבות סמיכה (כשהיא כבר עצבנית מזה שהיא לא מצליחה להתקדם). היא גם יושבת, אבל לא מתיישבת בעצמה. אני יודעת שמתישהו תגיע גם הזחילה (כל הסימנים המוקדמים כבר שם), אבל הבעייה היא שהיא ממש לא אוהבת להיות על הבטן. אז נכון שאומרים שאסור להושיב לפני שמתיישבים, אבל מה אני אמורה לעשות - לתת לה לבכות? אחרי שהיא כמה דקות על הבטן היא עוברת למצב אוירון (ידיים פשוטות לצדדים באוויר) ובוכה, ואז - אי אפשר לעמוד בפניה.. למישהי יש אולי איזה טיפ איך לחבב עליה את השהיה על הבטן?
|
תוכן התגובה:
|