פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
6/2/2003 21:55
ישבנית
מאת:
רוזי. תודה אבל זה לא זה
כותרת:
השאלה שלי היא בשביל תינוקות אלא בשבילי...
אותי הושיבו בתור תינוקת, ואני תוהה אם כל מיני תופעות אצלי הן בגלל זה, ואם כן אז איך אפשר לתקן אותן.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
6/2/2003 10:29
למה אסור שהתינוק יתרומם לבד לישיבה ממצב אלכסוני?
-
Hilla
6/2/2003 10:46
ומה עם הנדנדה של גרקו - גם כשהיא במצב 'שכיבה' זב נראה יושב.זה בריא? (ל"ת)
-
שרי 2
6/2/2003 12:50
Hilla אז ככה...
-
רוזי
6/2/2003 13:46
נדחפת עם שאלה על זחילה (יותר נכון - אי זחילה)
-
מכי
6/2/2003 22:01
למה באמת לא להושיב לפני הזמן
-
ענתי
6/2/2003 22:07
רוזי
-
ענתי
6/2/2003 23:39
ענתי, תודה על התשובה - נשמע לי הגיוני בהחלט למרות שאין לי מושג איך אני יכולה למנוע ממנו להתישב בטיולון (ל"ת)
-
רוזי
7/2/2003 05:44
אני מסכימה עם ענתי + תשובה למכי
-
יהודית שריג, פיזיו'
9/2/2003 09:47
תודה, יהודית. ננסה. (ל"ת)
-
מכי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש