פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
6/2/2003 14:21
אמא לתאומים
מאת:
הופס...ברח לי
כותרת:
הייתי במעקב הריון בסיכון גבוה אצל ד"ר פאני בר-לוי שעבדה בעין כרם.רןפאה חמה, אכפתית ומקצועית.אין לי מושג היכן מקבלת היום.
חברה עם תאומים טופלה אצל ד"ר מרגליות(נדמה לי משערי צדק) והייתה מרוצה מאוד.
שיהיה לך הריון קל ובריא
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
6/2/2003 12:08
ההגדרה אינה תאומים אלא הריון בסיכון גבוה
-
גילי אבישי
6/2/2003 14:16
אני הייתי במעקב בהריון (ל"ת)
-
אמא לתאומים
6/2/2003 14:57
ד"ר מיכאל גל. מלאך בדמות רופא (וגם מתמחה בהריונות מרובי עוברים בסיכון גבוה) (ל"ת)
-
שרון א.
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש