פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/2/2003 13:21 אסנת ש. מאת:
לא יודעת לגבי הכסא, אבל היינו בחרמון לפני שבוע כותרת:
את האמת? לא נראה לי שיש לילדה בת שנה וחצי הרבה מה לעשות שם. היינו עם שני הבנים הגדולים שלנו (7 ו-3.5) והם מיצו את עצמם בערך אחרי שעה וחצי.
בנו איש שלג, החליקו על השלג במזחלת, התרוצצו קצת וזהו. אין שם יותר מדי מה לעשות, שמחנו שלא הבאתי את ביתי הקטנה (שנה ו-9), אומנם לא היה קר, אבל רטוב מאוד ומלא חבורות של ילדים מתבגרים שמעיפים שלג לכל עבר. ישבה לידינו אמא מניקה, שחטפה כמה כדורי שלג רטובים וכואבים ישר לפרצוף שלה ושל התינוקי שלה, לא נעים.
בקיצור, לשיקולך.
דרך אגב, לילדים היותר גדולים - מומלץ!!!!


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/2/2003  11:43 אנחנו קשרנו אותו חזק במנשא והתפללנו. לא טוב, אבל זה לדעתי הרע במיעוטו. (ל"ת) - Hilla
6/2/2003  13:16 אני בעד המושב לרכב - עדה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש