|
6/2/2003 13:13
|
נטלי
|
מאת:
|
|
אנחנו דווקא מאוד מאוד אהבנו את צ'צ'קס.
|
כותרת:
|
הוא הגיע בזמן (בניגוד להרבה סיפורים ששמענו עליו שהוא מאחר כרוני), עשה ברית יפה ומהירה עם הרבה מילים חביבות והמון המון עידוד למשפחה.
וזה שהוא נעצר על העלמת מס - אז מה? הרי המון עצמאיים שעוסקים במקצועות דומים מעלימים מס. אז התלבשו דווקא עליו ודווקא אותו תפסו. אני בטוחה שיש מספיק מוהלים בארץ שמעלימים מס וזה לא מעיד דבר וחצי דבר על איכותם כמוהלים וכבני אדם. אף אחד מאיתנו אינו טלית שכולה תכלת
נטלי
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|