פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
6/2/2003 13:13 נטלי מאת:
אנחנו דווקא מאוד מאוד אהבנו את צ'צ'קס. כותרת:
הוא הגיע בזמן (בניגוד להרבה סיפורים ששמענו עליו שהוא מאחר כרוני), עשה ברית יפה ומהירה עם הרבה מילים חביבות והמון המון עידוד למשפחה.

וזה שהוא נעצר על העלמת מס - אז מה? הרי המון עצמאיים שעוסקים במקצועות דומים מעלימים מס. אז התלבשו דווקא עליו ודווקא אותו תפסו. אני בטוחה שיש מספיק מוהלים בארץ שמעלימים מס וזה לא מעיד דבר וחצי דבר על איכותם כמוהלים וכבני אדם. אף אחד מאיתנו אינו טלית שכולה תכלת

נטלי

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/2/2003  12:13 גונן כן יוצא מהמרפאה - מ
6/2/2003  12:23 גונן עשה לנו ברית באולם עם זריקת אלחוש - מאד ממליצה עחיו (ל"ת) - איילה
6/2/2003  12:27 שמעתי הרבה אנשים שחושבים שצ'צ'קס לא נחמד - י
6/2/2003  15:15 ועוד משהו לא קשור.. יש למישהי מתכון טוב לעוף ברוטב קארי?? (ל"ת) - רונה
6/2/2003  16:15 חזה עוף ברוטב קארי... - לירון
6/2/2003  20:46 וישנה תמיד האופציה - כרמית_מ
6/2/2003  21:20 רונה יקרה, מצטרפת להמלצתה של כרמית, - נירה
7/2/2003  15:37 רונה, שוטטתי לי היום באינטרנט באתר אוכל (מחפשת מתכונים לפונדו), - לירון
8/2/2003  17:57 ד"ר שקולניק גם בסדר גמור! - שרון-נ
8/2/2003  21:56 צ'צקס אכן היה מאוד לא נחמד אלינו - mirit


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש