ראשית תודה על השאלה של הללי ועל תשובתך. אני כבר שולחת את עצמי לבדיקות. לא בדקתי B12 כבר שנתיים.
היות ויש דרגות שונות של צמחונות, האם מחסור עלול להווצר אצלי אם אני נמנעת מבשר ודגים, אך אוכלת ביצים ומוצרי חלב?
ובאותו עיניין, על מה חשוב להקפיד בתזונת התינוק, אם אינו אוכל בשר או דגים? אלה אוכלת מוצרי חלב (גבינות, יוגורטים, לפעמים מעדן - דניאלה או גמדים), ביצים (בממוצע שתיים לשבוע), מוצרי סויה (לא הרבה, היא לא ממש אוהבת), ירקות (טריים ומבושלים), פירות, פסטות, לחם, אורז, עדשים (לפעמים, היא לא אוהבת במיוחד), שאר מיני קיטניות, וכו'. או שמע, זו כבר שאלה הדורשת בירור פרטני, ולא כשאלה כללית מעל גבי הפורום?
ואם כבר, אני מנסה להוסיף דייסה לתזונה של אלה (בת 11 חד'), בינתיים ניסיתי דייסת דגנים בחלב אורז. למרות חוסר ההצלחה עד כה, אשמח לשמוע את דעתך. במה עדיף להמיס את פתיתי הדייסה, בחלב אורז, סויה, תמ"ל (לגבי חלב אם אני לא שואלת, כי נראה לי מסובך מידי להתחיל לשאוב).
תודה, איריס
|
תוכן התגובה:
|