|
8/2/2003 15:08
|
איילה
|
מאת:
|
|
סליחה על הבורות - אבל למה לא לקחת תוספת של B12 טבעי ? יש איזה בעיה בו?
|
כותרת:
|
כי לי היה מחסור בB12 וברזל בגבול התחתון. נורא נלחצתי - מכוון שסתיו לא מקבל תוספת ברזל, הכל רק ממני. אז התחלתי לקחת 1200 מק"ג B12 למציצה - ומאז כבר חודשיים הכל תקין - גם B12 וגם ברזל מאד עלה. אז חשבתי שמצאתי את הפתרון. טעיתי?
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|