פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
8/2/2003 18:57
איילה
מאת:
טובה, לקחתי B12 פלוס של אלטמן, שם כתוב 1200 מק"ג (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
6/2/2003 12:44
ועוד משהו שהוצג בצורה מטעה ב"מעריב": "את צמחונית? את מיניקה? התינוק שלך עלול לחלות!"
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
6/2/2003 13:33
טובה, אם כבר עלה הנושא, כל כמה זמן לדעתך צריכה אמא מניקה וצמחונית לעשות בדיקה של B12 ? (ל"ת)
-
הללי
6/2/2003 13:55
אחת לשלושה חודשים, אך אם היא צורכת B12 באופן קבוע והבדיקות הקודמות היו תקינות אפשר להסתפק בפעם בחצי שנה. עם זאת
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
6/2/2003 14:37
טובה זה אכן מעצבן (ל"ת)
-
Adi
6/2/2003 14:55
טובה'לה שאלה נוספת לגבי צימחונות
-
איריס גוב
6/2/2003 14:55
לטובה, בנוגע ל- B12-
-
שרון א.
6/2/2003 16:54
עוד כותרת מטעה מ"מעריב": "בלי חלב פרה ותפוזים"
-
ענת ב
6/2/2003 17:38
יותר מעניין לקרוא מעריב - זוכרות את הטייס הסורי שהתקבל בסנדוויצ'ים ובשתיה קלה? (ל"ת)
-
רותי קרני הורוביץ
6/2/2003 20:03
שרון,אינני יודעת לגבי השיער אבל המזונות הקלאסיים הם עוף ובשר אדום (ל"ת)
-
גילי אבישי
6/2/2003 20:07
גם לי יש שאלה לטובה, לגבי פירות יבשים
-
אנט
6/2/2003 22:35
טובה, תודה רבה על התשובה. (ל"ת)
-
הללי
7/2/2003 00:28
לאיריס גוב - אם את אוכלת ביצים וחלב אין לך מה לחשוש
-
מירב28
7/2/2003 00:36
לגילי אבישי ולשרון - בעוף יש מעט b12
-
מירב28
7/2/2003 10:11
על B12 - תשובה לאיריס
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
7/2/2003 10:16
לשרון א.
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
7/2/2003 10:18
מירב28,
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
7/2/2003 14:01
טובה'לה ומירב, תודה רבה! החכמתי, ולקחתי לתשומת ליבי. (ל"ת)
-
איריס גוב
8/2/2003 15:08
סליחה על הבורות - אבל למה לא לקחת תוספת של B12 טבעי ? יש איזה בעיה בו?
-
איילה
8/2/2003 18:11
ממש לא, אבל
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
8/2/2003 19:48
איילה, לדעתי זה מיותר. ראיתי תוצאות מצויינות עם התכשיר של סולגאר של 1000 מק"ג
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
1/12/2003 16:35
מבקשת ייעוץ
-
נופר סימן טוב
15/12/2003 16:07
הכל על צימחונות
-
מאיה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש