|
8/2/2003 19:48
|
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
|
מאת:
|
|
איילה, לדעתי זה מיותר. ראיתי תוצאות מצויינות עם התכשיר של סולגאר של 1000 מק"ג
|
כותרת:
|
ולמען ההגינות, גם ל-GNC ולנוטרילייף יש בי 12 תת לשוני באותו מינון (ואפילו בתוספת חומצה פולית). אין צורך, מנסיוני, בתוספת של עוד עשרים אחוזים. (למרות שלא ידוע לי על בעיה במינון יתר)
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|