פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/2/2003 19:48 טובה קראוזה - דיאטנית קלינית מאת:
איילה, לדעתי זה מיותר. ראיתי תוצאות מצויינות עם התכשיר של סולגאר של 1000 מק"ג כותרת:
ולמען ההגינות, גם ל-GNC ולנוטרילייף יש בי 12 תת לשוני באותו מינון (ואפילו בתוספת חומצה פולית).
אין צורך, מנסיוני, בתוספת של עוד עשרים אחוזים. (למרות שלא ידוע לי על בעיה במינון יתר)

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
6/2/2003  12:44 ועוד משהו שהוצג בצורה מטעה ב"מעריב": "את צמחונית? את מיניקה? התינוק שלך עלול לחלות!" - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
6/2/2003  13:33 טובה, אם כבר עלה הנושא, כל כמה זמן לדעתך צריכה אמא מניקה וצמחונית לעשות בדיקה של B12 ? (ל"ת) - הללי
6/2/2003  13:55 אחת לשלושה חודשים, אך אם היא צורכת B12 באופן קבוע והבדיקות הקודמות היו תקינות אפשר להסתפק בפעם בחצי שנה. עם זאת - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
6/2/2003  14:37 טובה זה אכן מעצבן (ל"ת) - Adi
6/2/2003  14:55 טובה'לה שאלה נוספת לגבי צימחונות - איריס גוב
6/2/2003  14:55 לטובה, בנוגע ל- B12- - שרון א.
6/2/2003  16:54 עוד כותרת מטעה מ"מעריב": "בלי חלב פרה ותפוזים" - ענת ב
6/2/2003  17:38 יותר מעניין לקרוא מעריב - זוכרות את הטייס הסורי שהתקבל בסנדוויצ'ים ובשתיה קלה? (ל"ת) - רותי קרני הורוביץ
6/2/2003  20:03 שרון,אינני יודעת לגבי השיער אבל המזונות הקלאסיים הם עוף ובשר אדום (ל"ת) - גילי אבישי
6/2/2003  20:07 גם לי יש שאלה לטובה, לגבי פירות יבשים - אנט
6/2/2003  22:35 טובה, תודה רבה על התשובה. (ל"ת) - הללי
7/2/2003  00:28 לאיריס גוב - אם את אוכלת ביצים וחלב אין לך מה לחשוש - מירב28
7/2/2003  00:36 לגילי אבישי ולשרון - בעוף יש מעט b12 - מירב28
7/2/2003  10:11 על B12 - תשובה לאיריס - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
7/2/2003  10:16 לשרון א. - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
7/2/2003  10:18 מירב28, - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
7/2/2003  14:01 טובה'לה ומירב, תודה רבה! החכמתי, ולקחתי לתשומת ליבי. (ל"ת) - איריס גוב
8/2/2003  15:08 סליחה על הבורות - אבל למה לא לקחת תוספת של B12 טבעי ? יש איזה בעיה בו? - איילה
8/2/2003  18:11 ממש לא, אבל - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
8/2/2003  18:57 טובה, לקחתי B12 פלוס של אלטמן, שם כתוב 1200 מק"ג (ל"ת) - איילה
1/12/2003  16:35 מבקשת ייעוץ - נופר סימן טוב
15/12/2003  16:07 הכל על צימחונות - מאיה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש