|
9/2/2003 11:40
|
נטלי
|
מאת:
|
|
יכול מאוד להיות שזו פטריה,
|
כותרת:
|
ואכן זה דורש טיפול רפואי (נרות "אגיסטן" להחדרה לנרתיק במשך 3ימים ואח"כ המשך טיפול במשחת אגיסטן במשך כ-10 ימים). אם אכן זו פטריה כדאי להוסיף רכיבים פרוביוטיים לתזונה - אם ע"י אכילת יוגורטים מסוג "ביו" או נטילת תוסף אצידופילוס (אפשר לקנות ברוב בתי המרקחת, רשתות הפארם ובתי הטבע).
לבריאות!
נטלי
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|