פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/2/2003 11:40 נטלי מאת:
יכול מאוד להיות שזו פטריה, כותרת:
ואכן זה דורש טיפול רפואי (נרות "אגיסטן" להחדרה לנרתיק במשך 3ימים ואח"כ המשך טיפול במשחת אגיסטן במשך כ-10 ימים).
אם אכן זו פטריה כדאי להוסיף רכיבים פרוביוטיים לתזונה - אם ע"י אכילת יוגורטים מסוג "ביו" או נטילת תוסף אצידופילוס (אפשר לקנות ברוב בתי המרקחת, רשתות הפארם ובתי הטבע).

לבריאות!

נטלי

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
9/2/2003  12:11 "צביטות" במרום הנרתיק? - tul
9/2/2003  13:34 הי TUL, - שרון-ש


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש