פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/2/2003 13:34 שרון-ש מאת:
הי TUL, כותרת:
גם אני הרגשתי במהלך החודש התשיעי מעין זרמי חשמל מוזרים בנרתיק. הרגשה די מעצבנת. הרופא שלי אמר לי שהעוברית התיישבה נמוך מאוד ולוחצת על כל העצבים והורידים והנימים וכו'.

לידה קלה!



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
9/2/2003  11:40 יכול מאוד להיות שזו פטריה, - נטלי
9/2/2003  12:11 "צביטות" במרום הנרתיק? - tul


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש