ובכי. את אומרת שזה לא בהכרח בסמוך לאוכל ולכן זה לא נשמע לי מתאים. בתי, לאחר האוכל, הייתה מקשיתה את גבה בצורה כל כך חזקה עד שלעיתים היה נדמה שעוד רגע ישבר לה הגב... היא בכתה רוב שעות היממה, בכי נואש וחזק. אני משערת שאם זו הייתה הבעיה של ביתך, הייתם כבר עולים על זה. אסנת
|
תוכן התגובה:
|