שלום פוkינה, תודה על התגובה המהירה. קראתי את התקנון אבל לא ברור לי איפה רצית שאשים את ההודעה שלי (במה שכתבתי כבר היום או מה שנכתב בעבר?). דברתי עם דרך אם, הם צריכים לחזור אלי כי הבחורה שענתה לטלפון לא בטוחה אם הם מוכרים חיתולים רב-פעמיים או לא ..... בקשר לנושא הזה בפורום, כבר חפשתי וקראתי מה שכתוב אבל זה רק היה דיון אחד (הלינק שרשמת). מי שם לקחתי את השם של היבואנית בארץ ומספר הטלפון. יש עוד דיונים שפספסתי? jo
|
תוכן התגובה:
|