פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
12/2/2003 14:53
jo
מאת:
Have you tried dbook.co.il (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
12/2/2003 15:04
יש בחנויות ספרים (סטימצקי) שם זה עולה 45 ש"ח, ב"חוסן" גם עולה קצת פחות (ל"ת)
-
איילה
12/2/2003 15:18
האם ישנם פה באתר תינוקות אשר קיבלו את החיסון DTP או את המחומש כולו - ולא היו להם שום תופעות לווי?
-
איילה
12/2/2003 15:44
כן, ביתי הגדולה. הקטנצ'יק שלי זה כבר סיפור אחר... (ל"ת)
-
מ
12/2/2003 15:45
תופעות לוואי קלות בטווח של שבועיים? להרבה לא היה בינהם לבן שלי (ל"ת)
-
דין דין
12/2/2003 15:49
איילה, תופעות הלוואי הללו היו נפוצות יותר לפני החיסון ה-א-צלולרי
-
ענת ב
12/2/2003 16:01
ואם בחיסונים עסקינן - מחפשת מומחה בתחום, שרואה את שני צידי התמונה, ויכול לייעץ לגבי תוכנית חיסונים לילד שלא חוסן עד עכשיו מטעמים רפואיים
-
מ
12/2/2003 16:08
למ
-
גילי אבישי
12/2/2003 16:50
מ
-
Adi
12/2/2003 17:54
גם אנחנו צריכים כבר להחליט על החיסון של גיל חודשיים. האם מישהי מכירה רופא שלא משוחד לכיוון מסויים גם באזור חיפה או נשר?? (ל"ת)
-
חיה של שירי
12/2/2003 20:53
היינו אצל ד"ר נעה פרנקל שלשום. מומלץ בחום רב!!
-
יסמין
12/2/2003 22:10
למ - גם אנחנו הלכנו לדר נעה פרנקל
-
עפרי
12/2/2003 22:11
מתגעגעת... (ל"ת)
-
עפרי
13/2/2003 05:59
בתי הגדולה עברה את החיסון המחומש בלי שום תופעות לוואי
-
דיאנה
13/2/2003 10:27
תודה לכולכן! ועוד שאלה ל- Adi ונשיקה לעפ - גם אני מתגעגעת...
-
מ
13/2/2003 11:12
מצטערת לא מכירה אבל ניראה לי שכדאי להפנות את השאלה ללילוש . בהצלחה (ל"ת)
-
Adi
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש