פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/2/2003 14:53 jo מאת:
Have you tried dbook.co.il (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/2/2003  15:04 יש בחנויות ספרים (סטימצקי) שם זה עולה 45 ש"ח, ב"חוסן" גם עולה קצת פחות (ל"ת) - איילה
12/2/2003  15:18 האם ישנם פה באתר תינוקות אשר קיבלו את החיסון DTP או את המחומש כולו - ולא היו להם שום תופעות לווי? - איילה
12/2/2003  15:44 כן, ביתי הגדולה. הקטנצ'יק שלי זה כבר סיפור אחר... (ל"ת) - מ
12/2/2003  15:45 תופעות לוואי קלות בטווח של שבועיים? להרבה לא היה בינהם לבן שלי (ל"ת) - דין דין
12/2/2003  15:49 איילה, תופעות הלוואי הללו היו נפוצות יותר לפני החיסון ה-א-צלולרי - ענת ב
12/2/2003  16:01 ואם בחיסונים עסקינן - מחפשת מומחה בתחום, שרואה את שני צידי התמונה, ויכול לייעץ לגבי תוכנית חיסונים לילד שלא חוסן עד עכשיו מטעמים רפואיים - מ
12/2/2003  16:08 למ - גילי אבישי
12/2/2003  16:50 מ - Adi
12/2/2003  17:54 גם אנחנו צריכים כבר להחליט על החיסון של גיל חודשיים. האם מישהי מכירה רופא שלא משוחד לכיוון מסויים גם באזור חיפה או נשר?? (ל"ת) - חיה של שירי
12/2/2003  20:53 היינו אצל ד"ר נעה פרנקל שלשום. מומלץ בחום רב!! - יסמין
12/2/2003  22:10 למ - גם אנחנו הלכנו לדר נעה פרנקל - עפרי
12/2/2003  22:11 מתגעגעת... (ל"ת) - עפרי
13/2/2003  05:59 בתי הגדולה עברה את החיסון המחומש בלי שום תופעות לוואי - דיאנה
13/2/2003  10:27 תודה לכולכן! ועוד שאלה ל- Adi ונשיקה לעפ - גם אני מתגעגעת... - מ
13/2/2003  11:12 מצטערת לא מכירה אבל ניראה לי שכדאי להפנות את השאלה ללילוש . בהצלחה (ל"ת) - Adi


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש