ולמען הסר ספק, אין בדברי אלו המלצה לחסן!!! בתי קבלה 4 מנות של ה"מחומשת" ולא נרשמו אצלה כל תופעות לוואי. אם אינני טועה, קיים חיסון "משולשת" א-צלולרי שמכיל את הרכיבים שאת מחפשת. שעלת היא מחלה שלוקח לגוף זמן לנצח, והיא מאוד מדבקת. מכיוון שמשתתפי הדיונים ב"באופן טבעי" מן הסתם לא חיסנו, אזי מן הסתם אחוז החולים בשעלת ביניהם גבוה לעין ערוך מהאחוז באוכלוסייה המחוסנת. לא צריך להיבהל מזה. מה שכן, אם לא מחסנים, צריך לקחת בחשבון את הסיכוי לחלות, ולהצטייד ברופא שידע גם לאבחן את המחלה, וגם לתת טיפול הולם מבלי להיות ביקורתי כלפיכם כי לא חיסנתם. ושוב אני חוזרת: המלצת משרד הבריאות היא המלצה בלבד, ממש כמו ההמלצה להניק (רק שמכבש הלחצים בדרך לחיסון כבד לעין ערוך מזה של ההנקה, אבל נעזוב את זה עכשיו). ההחלטה היא רק של ההורים (והרופא?).
|
תוכן התגובה:
|