פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/2/2003 16:08 גילי אבישי מאת:
למ כותרת:
גם אצל רוזנטל יש רופאה דר נועה פרנקל שמקשיבה ואחר כך מייעצת,אינה משכנעת לא לחסן אלא עונה על שאלות,אם את באזור ירושלים או לא ממש רחוק יש את דר ליאורה אוריאל שמחסנת על פי תכנית אישית שאותה היא בונה יחד עם ההורים.אני מניחה שיש עוד כאלה רק שאני אינני מכירה אותם.בהצלחה!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/2/2003  14:53 Have you tried dbook.co.il (ל"ת) - jo
12/2/2003  15:04 יש בחנויות ספרים (סטימצקי) שם זה עולה 45 ש"ח, ב"חוסן" גם עולה קצת פחות (ל"ת) - איילה
12/2/2003  15:18 האם ישנם פה באתר תינוקות אשר קיבלו את החיסון DTP או את המחומש כולו - ולא היו להם שום תופעות לווי? - איילה
12/2/2003  15:44 כן, ביתי הגדולה. הקטנצ'יק שלי זה כבר סיפור אחר... (ל"ת) - מ
12/2/2003  15:45 תופעות לוואי קלות בטווח של שבועיים? להרבה לא היה בינהם לבן שלי (ל"ת) - דין דין
12/2/2003  15:49 איילה, תופעות הלוואי הללו היו נפוצות יותר לפני החיסון ה-א-צלולרי - ענת ב
12/2/2003  16:01 ואם בחיסונים עסקינן - מחפשת מומחה בתחום, שרואה את שני צידי התמונה, ויכול לייעץ לגבי תוכנית חיסונים לילד שלא חוסן עד עכשיו מטעמים רפואיים - מ
12/2/2003  16:50 מ - Adi
12/2/2003  17:54 גם אנחנו צריכים כבר להחליט על החיסון של גיל חודשיים. האם מישהי מכירה רופא שלא משוחד לכיוון מסויים גם באזור חיפה או נשר?? (ל"ת) - חיה של שירי
12/2/2003  20:53 היינו אצל ד"ר נעה פרנקל שלשום. מומלץ בחום רב!! - יסמין
12/2/2003  22:10 למ - גם אנחנו הלכנו לדר נעה פרנקל - עפרי
12/2/2003  22:11 מתגעגעת... (ל"ת) - עפרי
13/2/2003  05:59 בתי הגדולה עברה את החיסון המחומש בלי שום תופעות לוואי - דיאנה
13/2/2003  10:27 תודה לכולכן! ועוד שאלה ל- Adi ונשיקה לעפ - גם אני מתגעגעת... - מ
13/2/2003  11:12 מצטערת לא מכירה אבל ניראה לי שכדאי להפנות את השאלה ללילוש . בהצלחה (ל"ת) - Adi


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש