פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/2/2003 22:10 עפרי מאת:
למ - גם אנחנו הלכנו לדר נעה פרנקל כותרת:
אהלן. הדבר הכי חשוב שנועה עשתה הוא שהיא הסבירה לנו כל מחלה כיצד נדבקים בה וכך נשארנו עם מס' מחלות מצומצם וגם לא חיסנו עד גיל שנה ובטח שלא בחורף ורק כשהילד ממש בריא לגמרי וכל פעם חיסון אחד.
אבל נראה לי שהיא לא מספיק מבינה בנושא הנוירולוגי. אפשר להתייעץ איתה.
אנחנו לשעלת נתנו חיסון הומאופטי בגלל הסכנות הנוירולוגיות. בכל מקרה תתקשרי אלי. הטלפון של נועה פרנקל: 7743999-09.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/2/2003  14:53 Have you tried dbook.co.il (ל"ת) - jo
12/2/2003  15:04 יש בחנויות ספרים (סטימצקי) שם זה עולה 45 ש"ח, ב"חוסן" גם עולה קצת פחות (ל"ת) - איילה
12/2/2003  15:18 האם ישנם פה באתר תינוקות אשר קיבלו את החיסון DTP או את המחומש כולו - ולא היו להם שום תופעות לווי? - איילה
12/2/2003  15:44 כן, ביתי הגדולה. הקטנצ'יק שלי זה כבר סיפור אחר... (ל"ת) - מ
12/2/2003  15:45 תופעות לוואי קלות בטווח של שבועיים? להרבה לא היה בינהם לבן שלי (ל"ת) - דין דין
12/2/2003  15:49 איילה, תופעות הלוואי הללו היו נפוצות יותר לפני החיסון ה-א-צלולרי - ענת ב
12/2/2003  16:01 ואם בחיסונים עסקינן - מחפשת מומחה בתחום, שרואה את שני צידי התמונה, ויכול לייעץ לגבי תוכנית חיסונים לילד שלא חוסן עד עכשיו מטעמים רפואיים - מ
12/2/2003  16:08 למ - גילי אבישי
12/2/2003  16:50 מ - Adi
12/2/2003  17:54 גם אנחנו צריכים כבר להחליט על החיסון של גיל חודשיים. האם מישהי מכירה רופא שלא משוחד לכיוון מסויים גם באזור חיפה או נשר?? (ל"ת) - חיה של שירי
12/2/2003  20:53 היינו אצל ד"ר נעה פרנקל שלשום. מומלץ בחום רב!! - יסמין
12/2/2003  22:11 מתגעגעת... (ל"ת) - עפרי
13/2/2003  05:59 בתי הגדולה עברה את החיסון המחומש בלי שום תופעות לוואי - דיאנה
13/2/2003  10:27 תודה לכולכן! ועוד שאלה ל- Adi ונשיקה לעפ - גם אני מתגעגעת... - מ
13/2/2003  11:12 מצטערת לא מכירה אבל ניראה לי שכדאי להפנות את השאלה ללילוש . בהצלחה (ל"ת) - Adi


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש