אם היה לנו דולר על כל מישהי שנגמרה לה הסבלנות לפני ההריון המצב היה טוב! (בעצם בימים כאלה עדיף יורו :) לא כדאי לעשות כלום. גם אני חיכיתי וחיכיתי וילדתי בסוף ב - 41+4. שאלתי את אילנה - המיילדת שלי - מתי כדאי לנסות לזרז באופן טבעי, היא אמרה לי ב - 41+6. שאלתי אותה: למה כל כך מאוחר? אז היא אמרה, כי עד אז את תלדי :) בקיצור יש כאן בפורום הרבה סיפורים על זירוזים שהובילו ללידות די איטיות, למה לא לתת לגוף לעשות את שלו? הזירוזים יכולים לגרום צירים שיפסיקו, או לא יהיו מספיק אפקטיביים. דרך אגב, סתוי שלי יצאה בסוף - 2.9 ק"ג, די קטנה, כנראה שהיתה לה סיבה טובה להתעכב שם! רק לפני יומיים ישנתי שש שעות ברצף (סתוי בת 8 שבועות וקצת) אז תיהני לך בינתיים מהשינה, שלווה, סקס עם הבעל (אם עוד בא בחשבון) או לפחות בילויים שלווים ביחד. יגיע! כמו שמישהי פעם כתבה לי כאן, מזמן מזמן כשעוד ניסיתי להכנס להריון: כשזה יגיע, זה יגיע בגדול!
|
תוכן התגובה:
|