אין לי מושג מאיפה המידע המעוות הזה הגיע,אבל כל מי שקורא מה שאני כותבת יודע שעל רוב ההודעות אני חותמת כדולה ומדריכה להכנה ללידה!!!מעולם לא שמע ממני אף אחד על רעיון של ללדת רק עם דולה! והסיפור שמסופר פה היה בשערי צדק!!! אינני יודעת מה הבעיה של מי שאמר ולא בדק את מקורותיו אך אני האחרונה שאפשר להגיד עליה שאינני מצדדת בנוכחות מוסמכת בלידה של רופא או מיילדת ויבוא מי שטוען שאני מתיימרת להיות מיילדת-בכל הזדמנות אני ממליצה על שיין על ג'ויס ועלייך -לא יכולתי להמליץ על עצמי?! לפי טענה מגוכחת זו.לא מתכוונת בכל סיפור לחזור ולהגדיר את עצמי מחדש ,אבל תהיי בטוחה שמי שיפנה אלי בהקשר הלא מתאים יופנה למקום אחר!!!
|
תוכן התגובה:
|