כי אני מכירה אותך (גילי), ויודעת שאין סיכוי שתקחי על עצמך אחריות לא לך, אבל קראתי שוב את ההודעה אחרי מה שאילנה כתבה ואני מבינה את אי ההבנה- ניתן היה להסיק ממנה שמדובר בבית כי לא מצויין בפירוש שזה בבי"ח... וכל עניין המהירות וכו'. בכל מקרה, נראה לי שמדובר באי הבנה של מישהו שקרא אך ורק את ההודעה הזאת. תמי.
|
תוכן התגובה:
|