פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/2/2003 22:46 תמי מאת:
גם לי היה ברור שמדובר בלידת בית חולים, כותרת:
כי אני מכירה אותך (גילי), ויודעת שאין סיכוי שתקחי על עצמך אחריות לא לך, אבל קראתי שוב את ההודעה אחרי מה שאילנה כתבה ואני מבינה את אי ההבנה- ניתן היה להסיק ממנה שמדובר בבית כי לא מצויין בפירוש שזה בבי"ח... וכל עניין המהירות וכו'.
בכל מקרה, נראה לי שמדובר באי הבנה של מישהו שקרא אך ורק את ההודעה הזאת.
תמי.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/2/2003  16:51 איזה יופי! מה זו אריאלה מהפורום? (ל"ת) - Adi
12/2/2003  17:15 לא יודעת מי זו אריאלה מהפורום אבל לא נראה לי... (ל"ת) - גילי אבישי
12/2/2003  17:59 אני מתפרצת עם שאלה וסליחה על הבורות אבל ד'ר ברדה מבצע בעצמו לידות בית? (ל"ת) - הביישנית
12/2/2003  18:12 התפרצות נוספת: מישהי שמעה על טרכיאומלציה? זה - אסתר
12/2/2003  18:20 תשובה לבישנית-כן! אבל טני הייתי מצרפת תומכת לידה או מיילדת בנוסף (ל"ת) - גילי אבישי
12/2/2003  21:19 Gili, some midwives called me asking who this new midwife is so please clarify - Ilana Shemesh, natural midwife
12/2/2003  22:42 אילנה - גילי אבישי
12/2/2003  22:52 אי הבנות היו ויהיו-אבל מי שמכיר אותי יודע שאין שום צ'אנס שלא הייתי מתקנת את מי שטועה לו הגיע אלי! (ל"ת) - גילי אבישי
12/2/2003  23:38 ומה הנזק הגדול שמישהי חשבה שיש עוד מיילדת בית כל עוד איש לא טען לכתר הלכה למעשה?! (ל"ת) - גילי אבישי
13/2/2003  00:24 לגילי-חזקי את אישך ותאמרי לו - RON
13/2/2003  09:12 פולינה (או מי שסידר) תודה רבה (ל"ת) - Adi


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש