פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
12/2/2003 18:59
ליאת
מאת:
עינתוש
כותרת:
סוף סוף הבונבון ישנה. מסקנה ממש לא עצמה היום.קניתי לה את האותיות ברב קט. מהמם. אילנית אמרה שהיא רוצה בכל זאת לברר במקום נוסף קרוב לבית. אז היא מנסה להתקשר. מיה ואילנית טוענות שעדיף לבלות את הזמן בבית-קפה מאשר בפקקים בנסיעה לשם.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
12/2/2003 18:52
hello, אני מבינה שנועם מנמנמת או שיש מישהו איתה? ..... בכל אופן ברוכה הבאה... (ל"ת)
-
עינת ש
12/2/2003 18:58
הפתרון בעצם לא מסובך - להניק!
-
עדה
12/2/2003 20:13
אתוש, אני ממליצה לך בכל זאת לראות מדריכה או יועצת
-
שרי 2
12/2/2003 21:04
מצטרפת להמלצה ללכת ליועצת הנקה
-
אלה
12/2/2003 21:10
יש למישהי המלצה ליועצת הנקה באזור הרצליה-רמה"ש (ל"ת)
-
אתוש
12/2/2003 21:28
יש את סוזן נחמן-סרברניק ברעננה ויש את
-
שרי
12/2/2003 22:29
יש את סוזן ברעננה ואת
-
גילי אבישי
14/2/2003 23:33
סיפור די ארוך על מחסור בחלב
-
לילי של קאלי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש