כדי לודא שהתינוקת תופסת את הפטמה נכון ושתנוחת ההנקה נכונה. לפעמים תפיסה לא נכונה יכולה להשפיע על יצור החלב. וכמו שכבר הוצע פה פשוט להיניק הרבה ואפשר גם לשאוב אחרי ההנקה כדי כאילו להגביר את הדרישה=הגברת היצור. תינוקות מתעוררים הרבה בלילות (חוץ מאלה של אחות טיפת החלב שתמיד ישנים לילה שלם מגיל שבוע ועולים יותר יפה במשקל מהתינוק שלך....)גם אלה שיונקים וגם אלה שאוכלים תמ"ל.אם היא מקבלת רק בקבוק אחד אז בהחלט אפשר להוריד אותו ולחזור להנקה מלאה.בהצלחה.
|
תוכן התגובה:
|