פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/2/2003 20:13 שרי 2 מאת:
אתוש, אני ממליצה לך בכל זאת לראות מדריכה או יועצת כותרת:
כדי לודא שהתינוקת תופסת את הפטמה נכון ושתנוחת ההנקה נכונה. לפעמים תפיסה לא נכונה יכולה להשפיע על יצור החלב. וכמו שכבר הוצע פה פשוט להיניק הרבה ואפשר גם לשאוב אחרי ההנקה כדי כאילו להגביר את הדרישה=הגברת היצור. תינוקות מתעוררים הרבה בלילות (חוץ מאלה של אחות טיפת החלב שתמיד ישנים לילה שלם מגיל שבוע ועולים יותר יפה במשקל מהתינוק שלך....)גם אלה שיונקים וגם אלה שאוכלים תמ"ל.אם היא מקבלת רק בקבוק אחד אז בהחלט אפשר להוריד אותו ולחזור להנקה מלאה.בהצלחה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/2/2003  18:52 hello, אני מבינה שנועם מנמנמת או שיש מישהו איתה? ..... בכל אופן ברוכה הבאה... (ל"ת) - עינת ש
12/2/2003  18:58 הפתרון בעצם לא מסובך - להניק! - עדה
12/2/2003  18:59 עינתוש - ליאת
12/2/2003  21:04 מצטרפת להמלצה ללכת ליועצת הנקה - אלה
12/2/2003  21:10 יש למישהי המלצה ליועצת הנקה באזור הרצליה-רמה"ש (ל"ת) - אתוש
12/2/2003  21:28 יש את סוזן נחמן-סרברניק ברעננה ויש את - שרי
12/2/2003  22:29 יש את סוזן ברעננה ואת - גילי אבישי
14/2/2003  23:33 סיפור די ארוך על מחסור בחלב - לילי של קאלי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש