פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
12/2/2003 21:04
אלה
מאת:
מצטרפת להמלצה ללכת ליועצת הנקה
כותרת:
יש פתרונות שונים לבעייתך,כדי להגביר חלב אך לשמור שהתינוקת לא תהיה רעבה באותו זמן.
אם היו כואבות לך השיניים לא היית מהססת ללכת לרופא שיניים, נכון? לכי ליועצת הנקה מוסמכת שתעזור לך.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
12/2/2003 18:52
hello, אני מבינה שנועם מנמנמת או שיש מישהו איתה? ..... בכל אופן ברוכה הבאה... (ל"ת)
-
עינת ש
12/2/2003 18:58
הפתרון בעצם לא מסובך - להניק!
-
עדה
12/2/2003 18:59
עינתוש
-
ליאת
12/2/2003 20:13
אתוש, אני ממליצה לך בכל זאת לראות מדריכה או יועצת
-
שרי 2
12/2/2003 21:10
יש למישהי המלצה ליועצת הנקה באזור הרצליה-רמה"ש (ל"ת)
-
אתוש
12/2/2003 21:28
יש את סוזן נחמן-סרברניק ברעננה ויש את
-
שרי
12/2/2003 22:29
יש את סוזן ברעננה ואת
-
גילי אבישי
14/2/2003 23:33
סיפור די ארוך על מחסור בחלב
-
לילי של קאלי
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש