פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
13/2/2003 10:36
מירי הוותיקה
מאת:
לריש-יש את סולגר ותודה על העצות
כותרת:
אני קניתי אתמול בבית הכרם בירושלים את התרופה לתינוקות של חברת סולגאר...
אם את רוצה אותה גם צרי איתי קשר במייל ונמצא פתרון
מישהיא יודעת מהיא המנה המומלצת?
תודה רבה מירי
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
12/2/2003 19:09
מירי- קודם כל מזל טוב. המון דיברו כאן בפורום
-
לירון
12/2/2003 20:24
אצידופלוס מאד עוזר במקרה של פטריות. ממליצה על זה! (ל"ת)
-
שרה
12/2/2003 21:22
אני ממליצה בחום על אבסידופולוס
-
רוית
12/2/2003 23:00
אין להשיג את האיביסידופילוס של סולגאר, קיים מחסור בסולגאר העולמית ולכן יש להשתמש בדומיו אנחנו קיבלנו המלצה על על זה של אלטמן. (ל"ת)
-
ריש
13/2/2003 01:57
מירי, מזל טוב!
-
שרון-ש
13/2/2003 09:08
לירון האם קראת את הלינק שהבאתי על אסידופילוס
-
Adi
13/2/2003 12:15
איפה הלינק של ADI (ל"ת)
-
י
13/2/2003 13:33
בבקשה
-
Adi
13/2/2003 23:43
ADI תודה. תמיד טוב ללמוד ממך משהו חדש (ל"ת)
-
לירון
14/2/2003 00:01
לבן שנה רבע כפית ביום. מגיל שנה וחצי חצי כפית ביום. (ל"ת)
-
רוית
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש