פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
17/2/2003 11:26 ענת ב מאת:
עדה, נכון, הלינק לא עדכני כותרת:
ד"ר ליבוביץ' נסעה לשנת שבתון כמדומני והמרפאה נסגרה זמנית.
את אסתר ניתן להשיג ב"ליס" ובפורום יעוץ הנקה ב"תפוז" http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=556.

וכנראה שיש במה להאשים את ההריון... זוכרת את זה? http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=97577

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
16/2/2003  18:47 לכמעט מיואשת - ליאתיתי
16/2/2003  19:01 מה יהיה? האם קייםון? - כמעט מיואשת
16/2/2003  19:16 אולי כדאי לפנות לעזרה מקצועית ? - רותמית
16/2/2003  19:18 יעוץ מקצועי - סאלוש
16/2/2003  19:28 עליך להאיכל אותה כמה שיותר. להניק בעצמך - אלה
16/2/2003  19:47 כמה רעיונות - עדה
16/2/2003  19:49 ונדחפת- האם פירות מרוסקים בפומפיה(תפוח,אגס) הם עם קליפה או בלי? (ל"ת) - אלה
16/2/2003  21:55 מיואשת יקרה - מאיה של אופק ומעוף
16/2/2003  22:07 יחד עם כל הרצון הטוב, הקפידי לראות שיש טיטולים רטובים- 6 ביום, בהצלחה (ל"ת) - אמאמה
17/2/2003  06:44 אלה, הפירות בלי קליפה. (ל"ת) - שרון-ש
17/2/2003  08:15 קפיצת גדילה שמניקים כל חצי שעה כמו מטורפים, או האם את לוקחת כדורים למניעת היריון? (ל"ת) - שרה
17/2/2003  10:34 מעוניינת ביועצת הנקה+טלפון - כמעט מיואשת
17/2/2003  10:46 ממליצה על אסתר גרוניס - עדה
17/2/2003  11:01 מרפאת ההנקה באודים נסגרה, הנה רשימת יועצות ומרכזי הנקה - ענת ב
17/2/2003  11:09 באמת ענת? נורא חבל! - עדה
17/2/2003  13:21 ענת, מהבעיות של החיבור המהיר ונקיפות המצפון - עדה
17/2/2003  14:57 פתאום נזכרתי בטיפ שקיבלתי מרוקחת מתוקה בסופרפארם - דפנה$


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש