פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
17/2/2003 22:39 רוית מאת:
תודה רבה על התגובות, והתובנות שלי כותרת:
תודה רבה לכן, וכן עיינתי בלינק ששלחה אסנת ש.
נראה לי שהסוגיה היא מאוד אינדיבידואלית. לאחד מתאים ילדים במרווחים צפופים, לשני מתאים ילדים במרווחים גדולים יותר.
למסקנה אחת הגעתי, בטווח הארוך לילדים המרווחים הצפופים טובים יותר. הם גדלים כחברים ומעסיקים את עצמם.
השאלה היא, האם זה מתאים לי? בהנחה כמובן שהרצון שלי הוא להיות האמא הטובה ביותר לילדי, עלי לחשוב כרגע על עצמי ולהגיד בפה מלא: אני עוד לא מוכנה להביא ילד נוסף. אני מאושרת עם פיצית שלי, אני מאושרת בזוגיות שלי, אני רוצה להבשיל עוד קצת לפני שאצלול לתוך האמהות, אני רוצה שזה יבוא לי מבפנים כמו שהיה עם פיצית, הייתי רואה תינוק והבטן הייתה מתכווצת לי.
בקיצר, עוד כמה חודשים. ואני אתנצל בפני הפיצית שלי שלא הבאתי לה אח או אחות מוקדם יותר, אבל אסביר לה שהרצון להיות אמא טובה יותר ורגועה יותר ובעיקר שלמה עם ההחלטה, היה עלי לחכות מעט.

ושוב תודה לכולכן.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
16/2/2003  22:03 רוית יקרה - מאיה של אופק ומעוף
16/2/2003  22:33 למאיה של אופק ומעוף - רוית
16/2/2003  23:02 קשיים, הנאות קטנות והתמודדות יומיומית - מאיה של אופק ומעוף
16/2/2003  23:32 לינק לדיון שהיה בעבר - אסנת ש.
17/2/2003  09:31 למה לא ללכת לקבוצת תמיכה? נראה לי שקשה לכם מדי - יעל
17/2/2003  10:10 ליעל - אנה
17/2/2003  10:27 רק לידיעה, יש כאן מספר יעלות וכולן מזדהות כיעל. אולי כדאי להתחיל להוסיף את שמות המשפחה או איזשהו קישור שנזהה? (ל"ת) - יעל אחרת
18/2/2003  09:06 רווית - אל תתנצלי - אין לך על מה... - שרי
18/2/2003  21:53 לשרי - רוית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש