תודה רבה לכן, וכן עיינתי בלינק ששלחה אסנת ש. נראה לי שהסוגיה היא מאוד אינדיבידואלית. לאחד מתאים ילדים במרווחים צפופים, לשני מתאים ילדים במרווחים גדולים יותר. למסקנה אחת הגעתי, בטווח הארוך לילדים המרווחים הצפופים טובים יותר. הם גדלים כחברים ומעסיקים את עצמם. השאלה היא, האם זה מתאים לי? בהנחה כמובן שהרצון שלי הוא להיות האמא הטובה ביותר לילדי, עלי לחשוב כרגע על עצמי ולהגיד בפה מלא: אני עוד לא מוכנה להביא ילד נוסף. אני מאושרת עם פיצית שלי, אני מאושרת בזוגיות שלי, אני רוצה להבשיל עוד קצת לפני שאצלול לתוך האמהות, אני רוצה שזה יבוא לי מבפנים כמו שהיה עם פיצית, הייתי רואה תינוק והבטן הייתה מתכווצת לי. בקיצר, עוד כמה חודשים. ואני אתנצל בפני הפיצית שלי שלא הבאתי לה אח או אחות מוקדם יותר, אבל אסביר לה שהרצון להיות אמא טובה יותר ורגועה יותר ובעיקר שלמה עם ההחלטה, היה עלי לחכות מעט.
ושוב תודה לכולכן.
|
תוכן התגובה:
|