|
16/2/2003 23:06
|
ארזית
|
מאת:
|
|
תשובה, ואוף טופיק שאלה לתיתי
|
כותרת:
|
שמעתי שבלניאדו מתחיל קורס דולות בספטמבר- אולי זה מתאים לך? תיתי- אולי תוכלי לומר לי אם ארז בן השנתיים, שמתעניין מאד במברשת השיניים החשמלית שלי וגם משתעתע בה בפה לפעמים- יכול להשתמש במברשת שיניים חשמלית (משלו כמובן) על בסיס קבוע? יש סיבה שלא כדאי? הוא פשוט מגיב כל כך יפה אליה, למרות שמסכים לצחצח גם ברגילה- הוא נרוא רוצה "כמו אמא ואבא". מה דעתך? תודה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|