|
17/2/2003 15:53
|
איימי
|
מאת:
|
|
לגבי קורס מדריכות הכנה ללידה....
|
כותרת:
|
יש את מכון וינגייט אבל נראה לי שממש לא כדאי שם כי שמעתי ממשהי שעשתה את הקורס שלהם שהיא ממש מאוכזבת, למשל כמעט ולא מלמדים שם כלום על הנקה... וגם אם את פיזיותרפיסטית - את בבית הספר לפיזיותרפיה בתל השומר יש קורס כזה שמאורגן על ידי גילה שחר. אבל צריך בשביל זה להיות פיזיותרפיסט וחוץ מזה אני חושבת שהם מאוד קונבנציונליים.. אני פיזיותרפיסטית במקצועי והעדפתי ללמוד דרך המרכז הישראלי לחינוך ללידה! ואני לא מצטערת. אם את מעוניינת, תפני לגילי אבישי מהפורום - היא מרכזת את הקורס יחד עם אסתי!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|