פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
17/2/2003 15:53 איימי מאת:
לגבי קורס מדריכות הכנה ללידה.... כותרת:
יש את מכון וינגייט אבל נראה לי שממש לא כדאי שם כי שמעתי ממשהי שעשתה את הקורס שלהם שהיא ממש מאוכזבת, למשל כמעט ולא מלמדים שם כלום על הנקה...
וגם אם את פיזיותרפיסטית - את בבית הספר לפיזיותרפיה בתל השומר יש קורס כזה שמאורגן על ידי גילה שחר. אבל צריך בשביל זה להיות פיזיותרפיסט וחוץ מזה אני חושבת שהם מאוד קונבנציונליים..
אני פיזיותרפיסטית במקצועי והעדפתי ללמוד דרך המרכז הישראלי לחינוך ללידה! ואני לא מצטערת.
אם את מעוניינת, תפני לגילי אבישי מהפורום - היא מרכזת את הקורס יחד עם אסתי!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
16/2/2003  23:06 תשובה, ואוף טופיק שאלה לתיתי - ארזית
16/2/2003  23:12 ארזית, משהו שתיתי כתבה פה פעם על מברשת חשמלית: - נירה
17/2/2003  09:10 זהו שאנחנו היינו אצל איזו מומחית והיא אמרה - Adi
17/2/2003  09:30 עדי, יש כל כך הרבה סוגים של מברשות חשמליות - תיתי
17/2/2003  11:02 טוב נישמע הגיוני, בכל מיקרה העברנו אותה לסל הצעצועים (ל"ת) - Adi
17/2/2003  11:56 תודה לכן, ותודה תיתי. (ל"ת) - ארזית
17/2/2003  12:18 באמת תודה על ההתייחסות.... - שרון
17/2/2003  12:32 סבלות שרון סבלנות - רסרצ'יקית
18/2/2003  16:13 לשרון - גילי אבישי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש