|
17/2/2003 22:26
|
רוית
|
מאת:
|
|
נכון, לא תמיד הטרנדים שווים, אבל...
|
כותרת:
|
לאחר גיל שנה בהחלט שווה לבדוק ויש הרבה חוגים שווים ביותר. פיצית ואני הולכות ונהנות לשניים: פלנדקרייז לתינוקות- אצל שי זילברבוש "צעד ראשון" חוג מוסיקה- בבית אלון בגבעתיים
כל ילד לגופו, כל אמא לגופה. אני מצאתי שפיצית מתלהבת, נהינת ומפיקה המון מהשניים הללו.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|