פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
17/2/2003 22:26 רוית מאת:
נכון, לא תמיד הטרנדים שווים, אבל... כותרת:
לאחר גיל שנה בהחלט שווה לבדוק ויש הרבה חוגים שווים ביותר.
פיצית ואני הולכות ונהנות לשניים:
פלנדקרייז לתינוקות- אצל שי זילברבוש "צעד ראשון"
חוג מוסיקה- בבית אלון בגבעתיים

כל ילד לגופו, כל אמא לגופה. אני מצאתי שפיצית מתלהבת, נהינת ומפיקה המון מהשניים הללו.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
17/2/2003  09:06 מה עם עננים (ananim.com), אפילו שהם בשרון? (ל"ת) - חני
17/2/2003  09:12 תבררי במ.מ.ש בשיכון דן ת"א (ל"ת) - מרב ב
17/2/2003  09:21 עדי, את מוזמנת לקרוא תגובה שלי לגבי חוגים שכתבתי בדיוק לפני חצי שעה בפורום "גן ילדים". - דרורית אמיתי-דרור
17/2/2003  09:29 קראתי. מענין ביותר. (ל"ת) - יעל
17/2/2003  09:53 עוד כתבה על טרנדים??? ותודה לדרורית אמיתי-דרור - ענת ב
17/2/2003  11:09 מצטרפת לדרורית וענת, זה מגוחך בעיני, ניצול רגשי האשמה ההוריים לצרכי עשיית כסף וחסר כל תועלת עבור הילדים... (ל"ת) - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
17/2/2003  11:54 אני קוראת לקבוצות שלי אמהות ותינוקות ,דגש על האימהות! (ל"ת) - גילי אבישי
17/2/2003  14:42 תודה על הקישור הנכון. - דרורית אמיתי-דרור
17/2/2003  22:20 האמא של מחר נולדה אתמול, או - שניה לפני שאנחנו שורפות חביות ג'ימבורי - רותי קרני הורוביץ
17/2/2003  23:04 רותי, את כל כך צודקת, ומהבוקר מנסר לי המצפון שיצאה לי תגובה מאוד לוחמנית, ואני הרי בעד מסגרות - ענת ב
17/2/2003  23:16 רותי, את כל כך צודקת, וגם ענת ודרורית... - דיאנה
17/2/2003  23:30 דיאנה, מיי פויינט אקזקטלי: בר הוא פעוט בן שנתיים, שמצביע ברגליים - ענת ב
18/2/2003  00:23 המון תודה על התגובות! בנות, תנו קצת קרדיט (-: - עדי
18/2/2003  01:29 ואללה צודקת ענת באבו, שלא לדבר על דיאנה שצודקת באבו-אבוע - רותי קרני הורוביץ
18/2/2003  07:43 מוכרחה להגיב לדיון - ענת סימון
18/2/2003  08:13 וואי ענת, נשמע שמה-זה כיף לילדים שלך איתך בגינה... - דיאנה
18/2/2003  10:54 ענת,את בעצמך אומרת שבעצם הענין הוא הפעילות או האפשרות לפעילות משותפת - גילי אבישי
19/2/2003  05:29 דיאנה וגילי , תודה על תגובתכן (ל"ת) - ענת סימון
19/2/2003  11:09 ולי מנסר כבר יומיים, איך ישבתי על כתפי ענקים וחטפתי את השורה התחתונה - רותי קרני הורוביץ
19/2/2003  13:26 ענת סימון ואחרים, שמשום מה יצא כאילו הוצאתי דיבתם רעה - ענת ב
19/2/2003  21:55 אז זהו ענת זו בדיוק הפואנטה - ענת סימון
19/2/2003  22:19 ענת סימון, קראתי, מסכימה, ומדגישה - ענת ב


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש