|
17/2/2003 23:04
|
ענת ב
|
מאת:
|
|
רותי, את כל כך צודקת, ומהבוקר מנסר לי המצפון שיצאה לי תגובה מאוד לוחמנית, ואני הרי בעד מסגרות
|
כותרת:
|
בעצם, מה שהקפיץ אותי בהודעה שפתחה את הדיון היו המילים "יחודיים" ו"לא שגרתיים", וזה מה שהופך את העיסוק במסגרות - החיוביות מאוד בעיקרון - למשהו טרנדי. כאילו, אל תספרו לי על ג'ימבורי או ליווי התפתחותי, זה לא מספיק יוצא דופן, תביאו לי את הפריקים, אחרת זה לא מעניין. מעבר לזה, וכמו שגילי מדגישה, יש הבדל תהומי בין חוג לאימהות שמשלב קטנטנים לבין "חוג לתינוקות".
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|