|
19/2/2003 22:19
|
ענת ב
|
מאת:
|
|
ענת סימון, קראתי, מסכימה, ומדגישה
|
כותרת:
|
"תינוק" = מתחת לגיל שנה, אחרת נאמר "פעוט" ולא יהיו שגיאות אינטרפרטציה. ...וגם, בהודעה הפותחת את הדיון נאמר בפירוש "חוגים יחודיים" ו"לא שגרתיים". וזהו, מספיק ודי, אני חושבת שדשנו בזה מספיק, לא? להת'
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|