אכן לא נעים.... בגלל זה נאמר שלא כדאי לערב משפחה ועסקים. האמת היא שזה נורא תלוי במערכת היחסים ביניכם בבית וכלפי האח, ואת זה רק את יודעת. אם זה היה קורה לי, הייתי מתקשרת אני לאחיו של בעלי, מסבירה לו בדיוק את המצב, ומבקשת להזדרז עם ההחזר (איכשהו, זה אחרת כשהאשה מדברת...). אולי, אם המצב באמת לחוץ אפשר לפנות להורים ולבקש "הלוואת גישור". בינתיים, בכל מקרה כדאי לפנות לבנק ולקבל הלוואה ולא להשאיר מינוס, כי הריבית הרבה יותר גבוהה... בהצלחה.
|
תוכן התגובה:
|