פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
17/2/2003 14:21 בלי שם הפעם מאת:
אוריתה, באמת חשבתי למלא לוטו השבוע....): כותרת:
וחוץ מזה זה ממש לא היה בקטע של לתת ממקום של לשחק אותה.
הוא ביקש, היה לנו (הרבית על סכום כזה לזמן קצר כל כך היא זניחה מאוד), הבטיח להחזיר בזמן והראה לנו הוכחות לתוכנית החיסכון שנפתחת בזמן, נתנו וחשבנו שבאמת אנחנו עוזרים לטווח קצר, נקודתית ולא נקלעים לאיזה מערכת בעיות שתגרר לזמן ארוך ותגרום לאי נעימות לכל המשפחה.
טוב, אולי אפשר להאשים אותנו בנאיביות ותמימות מיותרות!!!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
17/2/2003  11:01 המממממ..... - עדה
17/2/2003  11:08 קודם כל לדבר ולהסביר את המצב שנקלעתם אליו - אילת
17/2/2003  11:31 תשלום חובות - אנונימית גם
17/2/2003  12:14 העניין הוא שאישתו לא יודעת מכל הסיפור, אז גם אי אפשר לדבר איתו בחופשיות - בלי שם הפעם
17/2/2003  13:13 מצער ומעצבן-- נשאר רק ללמוד מהנסיון - כולם אנונימיות....אז גם אני
17/2/2003  13:26 גבולות גבולות... - אוריתה
17/2/2003  13:26 כן זה לא נעים ואני מכירה כל מיני סיטואציות - Adi
17/2/2003  17:25 בלי שם יקרה - פיי
18/2/2003  08:36 אכן הרעיונות הפרקטים טובים ובצד הריגשי - Adi
18/2/2003  16:33 בלי שם, חבל שאת כה עוקצנית... - אוריתה
18/2/2003  16:53 חייבת להצטרף לאוריתה,לחזק נקודה ולא לבקר! - גילי אבישי
18/2/2003  17:17 אוריתה, שימי לב איך את מצליחה לעורר אנטגוניזם בכל כך הרבה הודעות שלך - אלמונית
18/2/2003  18:57 אלמונית, אני דוקא מתבוננת בעצמי דרך כל זה - אוריתה
18/2/2003  19:40 לא נעים לקרוא התנצחויות - גילי אבישי
18/2/2003  22:56 אוריתה, זה לא מה את אומרת זה איך את אומרת - אלמונית
18/2/2003  23:19 אוריתה, ודאי שיש לי דיסונס, הרי קיבלתי החלטה שחשבתי שהיא נכונה - בלי שם הפעם
19/2/2003  15:08 התנצחויות - לגילי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש