קודם כל, אין מה לכעוס על בעלך. מה שנעשה - נעשה. אל תהרסו את היחסים ביניכם.
אני מצטרפת להצעות של קודמותיי: לחשוב יחד מה עושים, כאשר האפשרות ההגיונית כרגע היא הסדר תשלומים. אז 10,000 אין כרגע, אבל משהו וודאי יש לו לתת. מה שחשוב: להגיע להסדר התשלומים עכשיו (!) ולהתחיל אותו מייד (!)
משהו זה תמיד טוב יותר מכלום. ואם למשל תקחו הלוואה לכיסוי המינוס (כמו שהציעו לכם) אז התשלומים של האח יהוו את החזר ההלוואה.
בכל מקרה, בהצלחה.
live and learn.
|
תוכן התגובה:
|