פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
17/2/2003 17:25 פיי מאת:
בלי שם יקרה כותרת:
קודם כל, אין מה לכעוס על בעלך. מה שנעשה - נעשה. אל תהרסו את היחסים ביניכם.

אני מצטרפת להצעות של קודמותיי: לחשוב יחד מה עושים, כאשר האפשרות ההגיונית כרגע היא הסדר תשלומים. אז 10,000 אין כרגע, אבל משהו וודאי יש לו לתת. מה שחשוב: להגיע להסדר התשלומים עכשיו (!) ולהתחיל אותו מייד (!)

משהו זה תמיד טוב יותר מכלום. ואם למשל תקחו הלוואה לכיסוי המינוס (כמו שהציעו לכם) אז התשלומים של האח יהוו את החזר ההלוואה.

בכל מקרה, בהצלחה.

live and learn.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
17/2/2003  11:01 המממממ..... - עדה
17/2/2003  11:08 קודם כל לדבר ולהסביר את המצב שנקלעתם אליו - אילת
17/2/2003  11:31 תשלום חובות - אנונימית גם
17/2/2003  12:14 העניין הוא שאישתו לא יודעת מכל הסיפור, אז גם אי אפשר לדבר איתו בחופשיות - בלי שם הפעם
17/2/2003  13:13 מצער ומעצבן-- נשאר רק ללמוד מהנסיון - כולם אנונימיות....אז גם אני
17/2/2003  13:26 גבולות גבולות... - אוריתה
17/2/2003  13:26 כן זה לא נעים ואני מכירה כל מיני סיטואציות - Adi
17/2/2003  14:21 אוריתה, באמת חשבתי למלא לוטו השבוע....): - בלי שם הפעם
18/2/2003  08:36 אכן הרעיונות הפרקטים טובים ובצד הריגשי - Adi
18/2/2003  16:33 בלי שם, חבל שאת כה עוקצנית... - אוריתה
18/2/2003  16:53 חייבת להצטרף לאוריתה,לחזק נקודה ולא לבקר! - גילי אבישי
18/2/2003  17:17 אוריתה, שימי לב איך את מצליחה לעורר אנטגוניזם בכל כך הרבה הודעות שלך - אלמונית
18/2/2003  18:57 אלמונית, אני דוקא מתבוננת בעצמי דרך כל זה - אוריתה
18/2/2003  19:40 לא נעים לקרוא התנצחויות - גילי אבישי
18/2/2003  22:56 אוריתה, זה לא מה את אומרת זה איך את אומרת - אלמונית
18/2/2003  23:19 אוריתה, ודאי שיש לי דיסונס, הרי קיבלתי החלטה שחשבתי שהיא נכונה - בלי שם הפעם
19/2/2003  15:08 התנצחויות - לגילי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש