וחבל שאת כל כך מתגוננת, כי לא תקפתי כלל. את יכולה לקחת את דבריי או חלקם לתשומת ליבך, ואת יכולה להתעלם מהם כליל. בינתיים, אם תרצי, תסתכלי על הדיסוננס שלך. רגע אחד את מכה על חטא ומצטערת שלא מנעת את מתן הכסף, ורגע אחרי, למקרא תגובתי, את מצדיקה את המעשה ומגנה עליו בחירוף נפש. כמו שאמרתי, האמת היא בתוכך ורק לך הפתרונים מה לעשות בה.
|
תוכן התגובה:
|