|
18/2/2003 23:19
|
בלי שם הפעם
|
מאת:
|
|
אוריתה, ודאי שיש לי דיסונס, הרי קיבלתי החלטה שחשבתי שהיא נכונה
|
כותרת:
|
ועכשיו גיליתי שזו היתה טעות. וקשה לי להשלים עם זה שהיתה לי הרגשה לא טובה בעניין, אבל בכל זאת אמרתי כן כדי לרצות את בעלי כיוון שזה אחיו ואני יודעת שאם אחותי היתה מבקשת את אותה בקשה הוא היה אומר כן ללא היסוס. ודרך אגב, התגובה שלי בכלל לא התכוונה להיות עוקצנית, באמת חשבתי למלא לוטו (: ובאמת אפשר להאשים אותי בתמימות וברצון לעזור אם אפשר. ואני שוב חוזרת, לא ידענו על שום בעיות כלכליות שיש לו, הבקשה היתה חד פעמית ובאמת רצינו לעזור במעט שיכולנו. אם זה טוב או רע זה כבר סיפור אחר.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|