פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
18/2/2003 23:19 בלי שם הפעם מאת:
אוריתה, ודאי שיש לי דיסונס, הרי קיבלתי החלטה שחשבתי שהיא נכונה כותרת:
ועכשיו גיליתי שזו היתה טעות. וקשה לי להשלים עם זה שהיתה לי הרגשה לא טובה בעניין, אבל בכל זאת אמרתי כן כדי לרצות את בעלי כיוון שזה אחיו ואני יודעת שאם אחותי היתה מבקשת את אותה בקשה הוא היה אומר כן ללא היסוס.
ודרך אגב, התגובה שלי בכלל לא התכוונה להיות עוקצנית, באמת חשבתי למלא לוטו (: ובאמת אפשר להאשים אותי בתמימות וברצון לעזור אם אפשר. ואני שוב חוזרת, לא ידענו על שום בעיות כלכליות שיש לו, הבקשה היתה חד פעמית ובאמת רצינו לעזור במעט שיכולנו.
אם זה טוב או רע זה כבר סיפור אחר.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
17/2/2003  11:01 המממממ..... - עדה
17/2/2003  11:08 קודם כל לדבר ולהסביר את המצב שנקלעתם אליו - אילת
17/2/2003  11:31 תשלום חובות - אנונימית גם
17/2/2003  12:14 העניין הוא שאישתו לא יודעת מכל הסיפור, אז גם אי אפשר לדבר איתו בחופשיות - בלי שם הפעם
17/2/2003  13:13 מצער ומעצבן-- נשאר רק ללמוד מהנסיון - כולם אנונימיות....אז גם אני
17/2/2003  13:26 גבולות גבולות... - אוריתה
17/2/2003  13:26 כן זה לא נעים ואני מכירה כל מיני סיטואציות - Adi
17/2/2003  14:21 אוריתה, באמת חשבתי למלא לוטו השבוע....): - בלי שם הפעם
17/2/2003  17:25 בלי שם יקרה - פיי
18/2/2003  08:36 אכן הרעיונות הפרקטים טובים ובצד הריגשי - Adi
18/2/2003  16:33 בלי שם, חבל שאת כה עוקצנית... - אוריתה
18/2/2003  16:53 חייבת להצטרף לאוריתה,לחזק נקודה ולא לבקר! - גילי אבישי
18/2/2003  17:17 אוריתה, שימי לב איך את מצליחה לעורר אנטגוניזם בכל כך הרבה הודעות שלך - אלמונית
18/2/2003  18:57 אלמונית, אני דוקא מתבוננת בעצמי דרך כל זה - אוריתה
18/2/2003  19:40 לא נעים לקרוא התנצחויות - גילי אבישי
18/2/2003  22:56 אוריתה, זה לא מה את אומרת זה איך את אומרת - אלמונית
19/2/2003  15:08 התנצחויות - לגילי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש