לא משנה מתי מכניסים ילד לגן, הוא חולה בשנה הראשונה. אני דווקא מתנחמת בעובדה שרובי עדיין יונקת ולכן חסינה יותר למחלות בזכות זה. ימים יגידו אם אני צודקת. כמו בכל עניין ובהרבה תשובות שניתנו כאן בפורום על נושאים שונים, אני חושבת שכדאי לך לפעול לפי תחושת הבטן שלך. קשה מאד למצוא מטפלת שתוכלי לסמוך עליה בעיניים עצומות וכשמדובר במסגרת של משפחתון או פעוטון העיניים קצת פחות עצומות, אפשר לראות גם לפי ילדים אחרים במשפחתון איך המטפלות (פותר את בעיית האוביקטיביות) מתנהגות ומשפיעות על הילדים. כדאי רק לוודא, כמו שמוודאים כשמדובר במטפלת, שהילד לא יהיה כל הזמן בלול או בסלקל, שיתנו לו לשכב על הבטן ולשחק כמו בבית . בהצלחה בכל אופן, שילך לך כמה שיותר בקלות.
|
תוכן התגובה:
|