פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
17/2/2003 17:45 מאיה מאת:
ללא מילות חכמה... כותרת:
הי רתם
אין לי ממש מילות חכמה פרט לכך שאני מבינה ללבך עם "הקשה" והנמאס, עם העיסויים, עם הלא נעים ועם הכל. על כן אני שולחת לך מילות עידוד שתדעי כי את לא לבד ויש עוד כאלה שמבלות את זמנן בבית מדרשו של הרב עובדיה וצועקות "תצא בחוץ"- ד"א נדמה לי שזו לא אחת השיטות לזרוז כי הוא עדיין בפנים (-: אז תזכרי שאת לא לבד וכנראה שעוד נתגעגע לימים האחרונים של השלווה. לידה קלה ומהירה...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
17/2/2003  20:11 משתדלים למצות כל רגע שהוא בפנים... - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש