הי רתם אין לי ממש מילות חכמה פרט לכך שאני מבינה ללבך עם "הקשה" והנמאס, עם העיסויים, עם הלא נעים ועם הכל. על כן אני שולחת לך מילות עידוד שתדעי כי את לא לבד ויש עוד כאלה שמבלות את זמנן בבית מדרשו של הרב עובדיה וצועקות "תצא בחוץ"- ד"א נדמה לי שזו לא אחת השיטות לזרוז כי הוא עדיין בפנים (-: אז תזכרי שאת לא לבד וכנראה שעוד נתגעגע לימים האחרונים של השלווה. לידה קלה ומהירה...
|
תוכן התגובה:
|