|
19/2/2003 18:24
|
שרי
|
מאת:
|
|
עדי יקרה עד מאוד מאוד...
|
כותרת:
|
ראשית אני חושבת שאת אחת המשתתפות החשובות בפורום שלנו, התרומה שלך הן מבחינה אישית והן מבחינת האינפורמציה שאת מעמידה לרשותנו לא תסולא בפז.. אני אוהבת ונהנית לקרוא את תגובותיך ולמרות שאיננו מכירות אישית נראה לי שמאוד אוהב אותך כאשר נכיר... ולכן אני מאוד מאוד אצטער לראותך עוזבת - לא רק בגלל שאני באמת לא מבינה מה פגע בך כל כך( קראתי שוב ושוב את ההודעות הרלבנטיות ובאמת שאני לא מצליחה - כנראה שהיה משהו בדבריה של אוריתה שלחץ על נקודה כואבת שאיננה ידועה לי וכמובן שכשנפגעים אז נפגעים.. אבל בכל זאת יקירתי...אלת קחי את זה כל כך רחוק.. בבקשה... ואם יש לך קושי עם דבריה של אוריתה - תתעלמי. בלי שום בעיה - פוט אל תקראי... יש כאן כל מיני דעות וכל מיני יציאות. לפעמים קצת בוטות ולפעמים אפילו מכאיבות בחוסר רגישותן וטמטומן ( ואוריתה אנ מקווה שאת לא נפגעת - המלה האחרונה ממש לא כוונה אליך..) אבל בגלל כמה "תפוחים רקובים" לא כורתים את כל העץ... בחייאתתת עדי - תשקלי שוב.. אולי קחי לך פסק זמן של כמה ימים...אבל אל תעזבי.. יהיה מאוד חבל לכולנו בכלל, לי באופן אישי ואני מניחה שגם לך זה לא יהיה קל...
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|