|
20/2/2003 09:29
|
Adi
|
מאת:
|
|
אוי וליאתיתי אייך שכחתי גם להגיד לך
|
כותרת:
|
את עומדת בצד ולא נעים לך כי את "חדשה יחסית". חמודה שלי את אולי חדשה אבל הכשרון האדיר שלך לכוון את עצמך ישר ללב גרם לי להרגיש אלייך קירבה גדולה ואהבה רבה תודה מתוקה ואני מקווה שניפגש
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|