כל כך הרבה אהבה יש בדיון הזה, כל כך הרבה חברות, ורגש וחכמה...
עדי, עדי - טלטלת אותנו, זעזעת את אמות הסיפים ונערת את כל הרגשות שכבר קצת קהו... הדיון הזה, למרות מה שעומד מאחוריו - כלומר ההחלטה שלך לפרוש ( ואני מאמינה שרק זמנית) - מאשש ומחזק את המחויבות שלנו זו לזו - לא מתוך חובה אלא מתוך רצון, מאהבה, גורם לנו להזכר במה שעומד בבסיס הפורום הזה - הקהילה, הקירבה והרצון לעזור.. אז תודה לך עדי על שחיזקת אותנו קצת, תודה לך על מה שנתת לנו עד עכשיו ועל מה שאי בטוחה שעוד תתני, ותודה לכולכן - נשים יקרות ונפלאות. את רובכן אינני מכירה, עם חלקכן אני משוחחת טלפונית או מתכתבת, אבל כולכן בליבי, מאז שמצאתי אתכן חיי קיבלו עוד גוון נוסף...מה שמביא אותי אל דבריה של עדי בענין הפריחה וחילפוי העונות - אכן הסתכלנה החוצה, אל כליל החורש שהתחיל ללבלב, אל השקדיה שפורחת במלוא הדרה, אל הכלניות שמרימות ראש אל השמש.. ואיריס יקרה שלי - אל תתעייפי ואל תאבדי חשק...
כל אחת כמן היא בעיני נשיקה מאלוהים....
שרי.
|
תוכן התגובה:
|